понеделник, 21 май 2012 г.

Сутрешен коктейл от туитове около заметресението

@plpeev: Причината за труса - в Перник два голфа са се чукнали леко. @GreenLSK: Таксиметровият шофьор ме пита какъв ден е днес, че всички са по улиците... А аз умирам! @plpeev: Причината за труса - в Перник два голфа са се чукнали уеко. @vladi4a: Да очаквам ли цунами? На 50 метра от морето съм, първи съм в списъка...ако утре не туитя да си знаете #земетресение @plamenshopov: Чак сега осъзнах , първото за което се хванах беше "мобилния"!!! После видях жената и децата! Тъпак... @plamenshopov: Ще правя кафе, ще се задръстя със шоколад ! Щом ни няма нищо - Господ ни обича:))) @wulfenputzen: Чалга парти в Перник... усеща се като 5.6 по Рихтер у София! Пред винкела всички са равни! #земетресение @vdachev: Еми... какво да ви кажа... освен: добро утро! :D @4nepa: Елате да видите атеистите как се кръстят пред блока. @excessmind: Земетресението удари най-силно сървърите на новинарските сайтове. Повечето не издържаха... @muiiio: БАН, направете си туитър!!! RT @mitsy007: ей, в БАН последни ще разберат че е имало земетресение, ама и да разберат - сайта не работи... @GreenLSK: Не взех котката на излизане, ама щото вали... Не съм лоша стопанка, нали? @GreenLSK: Не взех котката на излизане, ама щото вали... Не съм лоша стопанка, нали?

Няма коментари:

Публикуване на коментар